سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار در منزل با چند ایده پردرآمد و پولساز

کار در منزل با چند ایده پردرآمد و پولساز

شروع یک مشاغل مستقر در خانه ممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد

با  کار در منزل شما می توانید با پول بسیار کمی و تجربه بسیار کمی شروع کنید. چگونه من می دانم؟ چون من آنجا بوده ام و آن را انجام داده ام. من باب آدامز ، یک کارآفرین سریال ، هاروارد MBA ، چند میلیاردر و بنیانگذار BusinessTown هستم.

 

بسیاری از مشاغل اولیه من مشاغل مستقر در خانه بودند. وقتی این اولین مشاغل را شروع کردم تقریباً پس انداز نداشتم و چند سال قبل از آن بود که تحصیلات مدرسه ای کسب و کار داشته باشم.

 

مشاغل اولیه من در خانه شامل اجاره دوچرخه ، نقاشی در خانه ، تجارت قایق های مورد استفاده و انتشار نقشه ها بود. اینها نمونه های بسیار خوبی از شروع مشاغل است. شما می توانید کوچک ، حتی پاره وقت شروع کنید. و سپس می توانید آنها را با سرعت خود رشد دهید.

 

همانطور که بارها و بارها ثابت کردم شما می توانید حتی با یک تجارت خانگی بسیار کوچک سود عالی کسب کنید. و اگر می خواهید می توانید آن را به یک شرکت بسیار بزرگتر تبدیل کنید.

 

بنابراین حتی اگر تجربه و پس انداز زیادی ندارید ، می توانید مشاغل مستقر در خانه خود را نیز شروع کنید و با آن بسیار موفق شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شروع کار شخصی خود ، دوره من ، Start-a-Business 101 را کشف کنید. فقط در 10 دقیقه در روز ، این دوره به سرعت به شما می آموزد چگونه شروع یک تجارت کنید. شما یاد می گیرید که چگونه بهترین ایده کسب و کار ، نحوه نوشتن یک برنامه تجاری ، نحوه یافتن مشتری و سایر چیزهایی را که باید بدانید انتخاب کنید.

 

در اینجا برخی از ایده های کسب و کار مورد علاقه من در خانه ذکر شده است.

 

فروش در eBay

باور کنید یا نه ، eBay اکنون بیش از دو دهه از عمر آن گذشته است ، اما هنوز هم مناسب ترین پلت فرم برای راه اندازی یک مشاغل مستقر در خانه به صورت آنلاین است. داستان های موفقیت بزرگ سالهاست که اتفاق می افتد ، اما رقابت گسترده ای در سایت وجود دارد.

 

این کار برای تنبلی نیست. فروشندگان eBay باید سریع و مؤدبانه به مشتریان پاسخ دهند و سریعاً کالاها را ارسال کنند. موفقیت فروشنده در دست کاربران eBay است. رتبه بندی منفی فروشنده می تواند قبل از شروع کار ، تجارت الکترونیکی را غرق کند. فروشندگان همچنین باید خود را با سیاست های برگشتی eBay آشنا کنند ، که تمرکز آنها بر روی بهتر کردن تجربه کلی برای خریداران است اما لزوماً برای فروشندگان متمرکز نیست.

 

شاید مهمتر از همه ، مغولان eBay هستند که باید تخصص پیدا کنند. فقط پرتاب آشغال آنلاین کار نمی کند. فروشندگان باید بدانند که چه چیزی می خواهند بفروشند و چگونه می خواهند آن را به مخاطبان خود عرضه کنند. باز هم ، رقابت شدید است ، بنابراین تحقیقات ، آمادگی و استراتژی بسیار مهم هستند. (برای مرجع ، eBay خود راهنمای گسترده ای برای فروش در سایت ارائه می دهد.)

 

عکاسی

اسطوره محبوب این روزها این است که هر کسی که دارای تلفن هوشمند است می تواند عکاس باشد. حقیقت ، با این حال ، این است که عکاسی حرفه ای می تواند یک تجارت بزرگ ، با مشتری های خواستار و رقابت شدید باشد. اما این بدان معنی نیست که ارزش کار کردن برای کسانی که اشتیاق به این کار را ندارند ، ارزش ندارد.

 

البته ، عکاسی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، از عکاس خبری گرفته تا عکاسی پرتره گرفته تا عکاسی با سهام عمومی. شما به احتمال زیاد به دنبال ایجاد استودیو در خانه خود یا گرفتن عکس برای استفاده به عنوان عکس سهام هستید ، زیرا عکسبرداری واقعی نیاز به سالها تجربه دارد و تقریباً هرگز شامل کار واقعی از خانه نمی شود. به خاطر داشته باشید که سایت های عکس سهام بر روی یک مدل تقسیم درآمد کار می کنند ، بنابراین فروش ساده تصاویر به یکی غیر معمول است.

 

حتی گزینه های عمودی و پرتره نیز برای مبتدیان مناسب نیستند. مشاغل عکاسی می تواند یک عملیات پیچیده باشد ، تجهیزات زیادی لازم است و سالها پرتفوی و ایجاد روابط لازم برای دستیابی به درآمد ثابت است. با این وجود ، اگر از قبل سرگرمی هستید ، شروع به کار عکاسی به عنوان یک عمل جانبی یک راه عالی برای بدست آوردن پول اضافی و احتمالاً آغاز یک تغییر شغلی است.

 

نانوایی خانگی

تنها چیزی که بهتر از بوی شیرینی شکلات چیپس شکلات مادربزرگ در فر است ، تماشای رول پول در هنگام سفارش مشتری است. پخت و پز خانگی یک ایده کسب و کار قابل دسترسی است به این معنی که انجام کارهای شما احتمالاً کارهای زیادی را انجام می دهید ، به هر حال ، اگر دوست دارید پخت داشته باشید. شما احتمالاً تمام تجهیزات و تخصص لازم برای شروع کار را دارید.

 

اما محتاط باشید سرویس مواد غذایی - حتی یک سرویس تحویل ، که به احتمال زیاد سناریوی نانوایان خانگی است ، بر خلاف راه اندازی یک فروشگاه - با خطرات داخلی همراه است. خود را آماده کنید و در مورد شرایط بیمه محلی خود بخوانید. و از انجام فقط یک یا دو رفتار واقعا عالی نترسید. ثبات در تجارت پخت و پز اهمیت بیشتری دارد.

نوشتن آزاد

این شاید ارزانترین تجارت برای شروع کار باشد. اگر این مطلب را در رایانه می خوانید ، حداقل آنچه از نظر تجهیزات لازم دارید ، نویسنده مستقل و مستقل شوید.

 

تخصص موضوع دیگری است ، اما به یاد داشته باشید که نوشتن می تواند اشکال مختلفی داشته باشد - از رزومه گرفته تا اخبار به مواد بازاریابی و حتی یادداشتهای تشکرآمیز. (حتی می توانید برای businesstown.com بنویسید ، گرچه آن حیاط پرداخت نمی کند ... هنوز.) احتمالاً نوعی نوشتن وجود دارد که واجد شرایط انجام آن هستید. به علاوه ، اگر به اندازه کافی با گرامر و نگارشی خوب هستید ، شرکت ها به شما می پردازند که یک ویراستار آزاد باشید. یکی از دوستان درآمد خود را برای ویرایش پست های خوب در یک سایت مسافرتی محبوب انجام داد.

 

نکته اصلی نوشتن کتاب آزاد این است که هرگز فروش خود را متوقف نکنید. به محض ورود یک پروژه ، خود را شکایت نکنید. همیشه به دنبال مورد بعدی باشید. شبکه مانند دیوانه آنلاین و حضوری. تقاضاهای مطبوعاتی را در زمینه انتخاب خود به رویدادها بپرسید. شرکت در کارگاه های نویسندگی و ملاقات نویسندگان؛ آنها همه جا اتفاق می افتند.

 

لیست های شغلی برای آزادکاران در تابلوهای اصلی کار وجود دارد ، و شما همیشه می توانید خدمات خود را (و به دنبال کار) در craigslist یا LinkedIn تبلیغ کنید. پس از شروع کار به کار خود بپردازید ، نترسید به مراجعان قبلی بروید و درخواست کار بیشتری کنید. کار ثابت بهترین کار برای کارگران آزاد است. اگر همه چیز در ابتدا شکست خورد ، فقط بنویسید. وبلاگ را شروع کنید. ساخت کلیپ ها. نوشتن!

 

متخصص رسانه های اجتماعی

همه در رسانه های اجتماعی ، که یک نعمت و یک نفرین برای متخصص رسانه های اجتماعی است. از یک سو ، هر سازمانی که هر چیزی را می فروشد ، نیاز به حضور در رسانه های اجتماعی دارد ، بنابراین بازار متخصصان بسیار زیاد است. اما ، به هر حال ، کمبود کارشناسان رسانه های اجتماعی - یا افرادی که فکر می کنند آنها متخصص هستند ، نیستند.

 

چگونه می توانید به عنوان یک کارشناس واقعی رسانه های اجتماعی از درآمد خود درآمد کسب کنید؟ تمرین. قبل از ارائه خدمات خود به دیگران ، برای خود مخاطب ایجاد کنید. بخش هدف خود را تعیین کنید ، حضور آنلاین خود را در آن جامعه ایجاد کنید و با نخبگان رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. توییتر مکان بسیار خوبی برای شروع است. محتوا را ادامه دهید و آن را در اختیار کاربران صحیح قرار دهید ، و راهی پیدا خواهید کرد که حتی در یک جهان در حال گسترش نیز استخدام شوید.