سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار در منزل با ایده های جدید

برای شروع ساختن یک کسب و کار در منزل، باید در مورد نرم افزار وبینار که می خواهید استفاده کنید تصمیم بگیرید. همچنین به یک منطقه خاص و پرطرفدار نیاز به تخصص دارید ، مطالب مربوط به دوره / برنامه را تهیه کنید و از طریق تبلیغات پولی یا کانالهای بازاریابی موجود دسترسی کافی داشته باشید تا شرکت کنندگان بتوانند در وبینار خود عضو شوند.

 

به طور معمول ، وبینارها برای ایجاد شما به عنوان یک رهبر فکر در یک زمینه خاص مورد استفاده قرار می گیرند و سپس از طریق فروش خدمات خود به طور مستقیم (دوره های آموزشی ، مشاوره) یا از طریق محصولات وابسته از طریق آن درآمدزا می شوند. مثلا؛ ترویج بسته نرم افزاری حسابداری مربوطه در کنار وبینار در حسابهای تجاری کوچک.

 

12. دامنه ها را بخرید و بفروشید

نام دامنه یک نام وب سایت است (یعنی کارآفرینی book.co.uk). از اوایل اینترنت ، خریداران دامنه باهوش دامنه های سطح بالا (معمولی) را خریداری کرده اند (.com ، .net ، org چند نمونه هستند) و با فروش مجدد آنها در یک نقطه بعدی ثروت کسب کرده اند (یعنی cars.com). . توجه به این نکته حائز اهمیت است که در صورت تقاضا می توانید در حوزه های رایج سطح کشور نیز تخصص داشته باشید (.co.uk ، .US ، .IO همه محبوب هستند).

 

بسیاری از نام های دامنه سطح بالا در سال های اخیر منتشر شده اند.

 

هیچ هزینه تنظیم با این تجارت وجود ندارد؛ شما فقط نیاز به دسترسی به رایانه و وقت زیادی برای تحقیق ، یافتن و خرید دامنه دارید. برای شروع ، باید چندین حساب کاربری در ثبت نام دامنه و سایت های حراج (Namecheap ، SEDO ، Godaddy ...) تنظیم کنید ، این سیستم عامل ها به شما امکان می دهند دامنه ها را پیدا کنید و آنها را خریداری کنید. از آنجا به دنبال جستجوی دامنه های جدید است که هنوز نام دامنه ای را خریداری نکرده اند یا در حال انقضا هستند و معتقدید که می توان آن را با سود فروخت. دامنه). همچنین می توانید از حراجی هایی برای خرید دامنه ها با قیمت مناسب استفاده کنید و در صورت اعتقاد داشتن سود می توانید از آن بفروشید.

 

 

 

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده که خریداران دامنه های خود را پیدا کنید. برای مثال؛ اگر نام دامنه creative.com را خریداری کرده اید ، می توانید لیستی از خریداران بالقوه در صنعت خلاقیت دیجیتال ایجاد کرده و از طریق فروش مستقیم دامنه یا اطلاع از آنها در مورد تاریخ ها و جزئیات حراج ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

توجه داشته باشید که حتی اگر خرید نام دامنه ای که یک نام تجاری تجاری یا محصول است یا خدمات آن موجود باشد ، ممکن است بدان معنی باشد که شما می توانید در صورت تمایل مجبور شوید آن دامنه را با هزینه کم یا بدون هزینه به صاحب علامت تجاری بفروشید (بسته به صلاحیت قانونی )

 

انواع اصطلاحات تجاری و نام های تجاری نیز می توانند از این طریق به فروش برسند / بعضی اوقات خرید غیرقانونی است. این دامنه ها معمولاً با این ایده خریداری می شوند که این دامنه ها در اکثر موارد ترافیک مربوط به غلط های نام دامنه معروف را ضبط می کنند یا شرکت دیگری را به عنوان همان برند اشتباه می گیرند. مشاهده یک دامنه بزرگ و به دست آوردن قیمت کمی می تواند مسیر رسیدن به پولهای بزرگ باشد - شکار دامنه موفق باشید!

 

13. دستیار مجازی

روزهای استخدام پارلمان گذشته است. دستیاران مجازی همه غریب هستند. دستیاران مجازی از راه دور کار می کنند و کلیه کارهای دیجیتالی را برای مشتریان مشغول خود انجام می دهند. این می تواند همه چیز را از انجام تحقیقات آنلاین ، پردازش داده ها ، سفارش تجهیزات و موارد دیگر شامل شود.

 

اگر نسبت به سازماندهی و اشتیاق خود اشتیاق دارید ، این یک ایده عالی برای تجارت در خانه است. برای شروع ، می توانید خود را در سیستم عامل هایی مانند Upwork برای پروژه های کوچک لیست کنید ، تا مشتریانی را پیدا کنید که بتوانید در دراز مدت با آنها کار کنید (اینها سودآورترین هستند). کسب و کار از طریق این سیستم عامل ها و افزایش قیمت گذاری نیاز به بررسی های مثبت دارد ، بنابراین برای ایجاد نظرات و پرتفوی عالی ، خدمات خود را زیر نرخ بازار شروع کنید.

 

با گسترش ، ممکن است شما برای ایجاد یک آژانس دستیار مجازی ، مدیریت سایر دستیارانی که می توانند از طرف شما با مشتریان همکاری کنند ، نیز در نظر بگیرید. این مشاغل بسیار مقیاس پذیر است زیرا بیشتر به نیروی کار متکی است و طبیعتاً ممکن است تیم شما از راه دور باشد (کاهش تجهیزات و هزینه های فضای اداری تقریباً به هیچ وجه).

 

http://tebboard.parsiblog.com/Posts/11/